  • Data: 2002-12-27 14:00:52
    Temat: Re: Telefon+nagrywanie
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy wolno mi nagrywac rozmowy telefoniczne i czy musze:

    czyje rozmowy telefoniczne? zakladam, ze nie jestes osoba, ktora nielegalnie
    wpina sie do czyjejs linii. rozmawiasz ty z osoba, ktora np do ciebie
    dzwoni.zakladam rowniez, ze nie upublicznisz czyjejs rowmowy prywatnej z
    toba - chyba, ze rozmowa bedzie dotyczyla np. przestesptwa

    > 1. Poinformowac przy rozpoczeciu rozmowy ze nagrywam owa rozmowe

    nie musisz

    > 2. Poinformowac i uzyskac zgode na nagrywanie

    jak wyzej. nie musisz informowac, tym bardziej uzyskiwac zgody.

    > 3. Nie musze informowac

    nie musisz.
    > a drugi problem zwiazany z tym to czy takie nagranie moze byc
    > wykorzystane jako dowod w sprawie (np. ze zglosilem to i to, uzyskalem
    > zapewnienie wykonania tego a tego itp)

    moze byc wykorzystane w sprawie jako dowod np. w sprawie karnej

    ssj5