  • Data: 2002-12-28 01:17:44
    Temat: Re: Telefon+nagrywanie
    Od: "Konrad" <K...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Romek" <r...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:8dlp0v8io21u3iai0qev5a7she18a31mka@4ax.com...
    > Dnia Fri, 27 Dec 2002 20:13:24 +0100, "Elita.pl" <b...@e...pl>
    > napisał(a):
    > prawo do tajmnicy korespondencji przysluguje
    > niezaleznie od sibie nadawcy i odbiorcy listu.
    > Kazdy z nich mzoe wystapic z odrebnym roszczeniem. Jedno roszczenei
    > jest zupelnie neizalezne od drugiego.

    Tzn. że jeżeli skseruję list przed wysłaniem to adresat może mnie podać do
    sądu ? ;-)
    Nawet nie muszę kserować... ponieważ pisząc list już naruszyłem tajemnicę
    jego korespondencji.

    Jak się ma do tego nagrywanie dzwoniącego na automatyczną sekretarkę ?
    Z tego co się orientuję to można nagrywać rozmowę telefoniczną gdy
    przynajmniej jeden rozmówca jest o tym poinformowany.

    --
    Konrad