  • Data: 2010-11-20 13:17:16
    Temat: Re: Takie sobie pytanie.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszak kierowca zaraz moze odjechac, i wtedy na pewno nie odnajdzie
    > zgubionego papierosa, wiec wrzucenie go z powrotem do srodka auta
    > wlasciciela wydaje sie rozsadnym rozwiazaniem.

    wiele razy mialem tak ochote zrobic ale obawa przed konsekwencjami prawnymi
    i fizycznymi:) skutecznie mnie dotad zniechecala:)
    chociaz gdzies widzialem smieszny filmik jak jakies dresiki siedzialy w
    becie i jeden wywalil kiepa za okno:) rozewrzysta (chyba kurier) podniosl go
    o wrzucil spowrotem do srodka:)
    dresiki w adidaskach nie miały szans z gościem na rowerze prującym przez
    park:)