    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkolenie pracownika w pracy
    Date: Thu, 15 Apr 2010 12:39:13 +0200

    > W przypadku odmowy o której piszesz pracodawca ma możliwości prawne,
    choćby
    > tak proste jak te o których pisałem.
    > Gdyby miało się tak stać jak piszesz, musisz wybrac inne, bardziej
    poliyczne
    > rozwiązanie które nie wywoła dla Ciebie negatywnych skutków, np
    przyjmujesz
    > nowego i jeden lub dwa dni nic z nim nie robisz albo robisz tak by nie
    > zrobić. Bierzesz urlop na żądanie, w następnym dniu dostarczasz
    > wypowiedzenie i zwolnienie lekarskie i ciągniesz je do końca
    wypowiedzenia.

    pracownik ma pracowac. Jezeli mu placa to jego psi obowiazek jest pracowac.

    Jak pracownik nie chce pracowac to sie zwalnia. Pisze wypowiedzenie. Pracuje
    przez okres wypowiedzenia i po temacie.

    Trudno mi sobie wyobrazic sytuacje w ktorej Ty przez 10 lat sie czegos
    uczysz i przekazujesz to skutecznie komus z 2 tygodnie.

    Icek