eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzkolenie pracownika w pracy › Re: Szkolenie pracownika w pracy
  • Data: 2010-04-15 18:33:24
    Temat: Re: Szkolenie pracownika w pracy
    Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hq7i21$dgk$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "mokinc" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:hq7fkm$sk0$1@news.onet.pl...
    >
    >>
    >> Hehe. On ten papier wyrzucił zaraz za drzwiami a Ty pewnie miałeś
    >> problem.
    >>
    > Raczej nie wyrzucił skoro poszedł z tym do sądu. A z jakiego powodu ja
    > miałem mieć z tym problem ???

    No z takiego, że mogło zabraknąć płynności w wykonywaniu zadań.

    >> Rozumiem, że miał w umowie w obowiązkach służbowych przeprowadzanie
    >> szkoleń?
    >>
    > Miał w umowie wykonywanie poleceń przełożonych a polecenie dotyczyło
    > przekazania informacji i posiadanych materiałów o jednym ze stanowisk
    > pracy które ten pracownik obsługiwał.

    To jak ma się wszystko uporządkowane, to robi się to w 10 minut.
    To nie ma nic wspólnego z edukowaniem innego pracownika.
    Przekazujesz dokumenty, notatki robocze, loginy czy co tam trzeba i nara.
    Nic więcej nie musi robić.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1