  • Data: 2010-04-15 10:46:22
    Temat: Re: Szkolenie pracownika w pracy
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek wrote:

    > ale moge tez osbie wyobrazic sytuacje kogos kto doskonale zna sie na
    > tych sprawach a przeszkolenie tak naprawde obejmuje tajniki danego
    > stanowiska pracy

    To tylko hasła.
    "tajniki stanowiska pracy" czyli co? "Tamten gość jest wredny i często
    chce mieć na wczoraj" czy też "jak przygotowujesz raport, to kliknij
    tu, tu, potem sformatuj tak i tak"? A może "jak obrabiasz materiał dla
    naświetlarni, to ustwiasz tak i siak (i tu 3 godziny wykładu)"?

    --
    Pozdro
    Massai