  • Data: 2008-12-28 22:03:16
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I nie przypisuj mi, kurwa, imienia bo mnie to, kurwa, wkurwia.
    I co z tego ?
    > Zdenerwowałem się, czy co, bo się odezwałem nieco wulgarnie???
    To nawet nie wiesz co tobą powodowało że się odezwałeś nieco wulgarnie?

    Nie do mnie pierwszego odezwałeś się nieco wulgarnie.w tym wątku.
    Jednak mnie już kiedyś atakowałeś chyba na tej grupie.
    Ciekawe, że tam gdzie pojawia się twoja wypowiedź często robi się z tego
    pyskówka którą jednak zawsze ty zaczynasz.
    Lubisz to ?
    Musisz się dowartościować bluzgając kogoś jak ci się wydaje zupełnie
    anonimowo?
    To że napiszesz że ktoś nie ma racji a ty ją masz pomaga ci jakoś?

    Internet jednak nie jest taki anonimowy.
    A jak ktoś będzie chciał twoje nazwisko i adres to znalezienie tego zajęło
    mi 15 minut.

    a jakby ktoś chciał pisać do mnie na priv to adres z którego pisze nie
    istnieje.

    --
    Pawełj