  • Data: 2008-12-28 22:41:34
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gj8tr6$b5n$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Nieprawdę po raz kolejny piszesz
    Skądże. Umysłowo jesteś dziecko.
    Metrykalnie może i nie.

    > Dlaczego? Oleju rozlanego nie widać dokąd nie wciśniesz hamulca. Nie
    > wiedziałeś o tym? Nic dziwnego.
    A mnie jednak dziwią debile widzący rozlany olej dopiero jak walną w heble.
    Z pieszymi też tak mają?

    > Fajnie że się pośmiałeś. Lepiej ci?
    Fantastycznie.

    > A może napisz co cię tak rozśmieszyło to w szerszym gronie się pośmiejemy?
    Kto to jest MY?

    > Jednak z tej rady nie skorzystam
    Nieistotne, jak i ty cały.
    Jedynie dla porządku i spokoju sumienia doradziłem.
    Wiem, że głupkiem zostaniesz i tak.

    > OOOO i oto chodziło.
    OOOO... co????
    Kupę wreszcie zrobiłeś?
    Porcelanka wytrzymała, hemoroidy nie pękły?
    No - pochwal się.

    --
    Jotte

    PS. - teksty dobrane poziomem specjalnie dla Pawła, jak się komu nie podoba
    to mi to wisi.