  • Data: 2008-12-28 23:41:28
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki [OT]
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gj920i$n4o$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gj918q$c6v$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Mnie nie szkoda.
    > Dziaciak z downem jesteś i tyle.
    naprawdę jesteś aż takim debilem żeby wyśmiewać się z ludzkich nieszczęść?
    Nie masz dzieci prawda?
    I znajomych z dziećmi niepełnosprawnymi też nie masz?

    Nie wiem jak u ciebie - ale w moim mieście określanie kogoś "downem" modne
    było jak sie miało 10-11 lat.
    Później już nie.
    W technikum nie słyszałem ani razu żeby ktoś tak mówił.
    Na studiach tym bardziej.
    Mniej więcej 25 lat nie słyszałem żeby ktoś kogoś tak określał

    Sprowadziłeś się do poziomu dziecka z podstawówki.
    Ale naprawdę nie myślałem że dorosły człowiek może mieć taki niedorozwój
    umysłowy.
    Kończę tą pyskówkę z tobą.
    Zbyt nisko upadłeś. A właściwie to sam zachowujesz się jak dzieciak z downem
    i to poważnym.
    Życzę ci żebyś mógł doświadczyć życia z takim dzieciakiem.

    --
    PawełJ