  • Data: 2008-12-28 23:14:28
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gj90f9$dol$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Czyżby?
    Ano tak.

    > Czyli jednak nie bardzo się kontrolujesz
    No chyba nie sądzisz, że każdą przepychankę słowną z byle gnojkiem
    rejestruję, śledzę i kontroluję.

    > Chciałbyś żebym zszedł do twojego poziomu?
    > Sorry. Nie umiem tak nisko zejść
    Zawsze tak mówi karzeł, co do rączki od spłuczki doskoczyć nie daje rady, a
    kupa pod nim cuchnie.

    > Nie przyznam ci racji
    Wisi mi to, jak napisałem.

    > Tylko kto to jest ten szczeniak wg ciebie ?
    Ty na przykład.
    Podaj moje nazwisko i adres gnojku, przecież znalazłeś w 15 minut.
    No już, podawaj kłamco`.

    > No nie wiem kto by chciał pisać.
    Ja też nie. Po co pisać do idioty?

    > Ale jakoś mój kamuflarz mnie nie wstrząsa.
    Może wstrząśnie cię więc progresywna biegunka.

    > Powiem więcej nawet :) wywaliłem adres właściwy bo za dużo ludzi do mnie
    > pisało.
    Świetne posunięcie.
    Choć z mojego punktu widzenia debilne, bo nigdy do kogoś takiego jak ty nie
    napisałbym na priva.
    Ale jacy to ludzie, jacy ludzie???

    --
    Jotte