  • Data: 2008-12-28 22:52:28
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tylko taki zwrot dla jaj. Doskonale kontroluję co i jak piszę; w końcu
    > tym się bawię.
    Czyżby?

    > Być może.
    Czyli jednak nie bardzo się kontrolujesz

    > Masz jakiś żal? To dowal mi.
    Chciałbyś żebym zszedł do twojego poziomu?
    Sorry. Nie umiem tak nisko zejść

    > Nie przesadzajmy, to tylko usenet.
    I dlatego że to tylko usenet to musisz być chamski i arogancki?

    > A mnie się wydaje, że to zawsze ktoś inny zaczyna.
    Czyli znowu nie bardzo kontrolujesz to co i jak piszesz
    > Jak poczytasz uważnie i bezstronnie to może przyznasz mi rację, co mi
    > zresztą jest obojetne.
    Nie przyznam ci racji

    > Chyba to nie do końca rozumiesz.
    A w jaki sposób doszedłeś do tak odważnych wniosków?

    > Gówno prawda, szczeniaku. Nic nie znalazłeś.
    Ojejejej. To typowa dla ciebie odzywka.
    Tylko kto to jest ten szczeniak wg ciebie ?

    > Wstrząsące jaki jesteś zakamuflowany.
    > Tylko kto chciałby do takiego czegoś jak ty na priva pisać?
    No nie wiem kto by chciał pisać.
    Ale jakoś mój kamuflarz mnie nie wstrząsa.
    Powiem więcej nawet :) wywaliłem adres właściwy bo za dużo ludzi do mnie
    pisało. A kamuflarzu żadnego nie prowadzę. Bo widzisz w przeciwieństwie do
    ciebie ja nie mam się czego bać.

    --
    PawełJ