  • Data: 2008-12-28 23:33:18
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki [OT]
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No chyba nie sądzisz, że każdą przepychankę słowną z byle gnojkiem
    > rejestruję, śledzę i kontroluję.
    Jasne że nie. Ty wszystkich swoich rozmówców traktujesz jak gnojków czego
    właśnie dajesz pokaz więc ciężko by było nawet takiemu umysłowi jak twój to
    notować.

    > Zawsze tak mówi karzeł, co do rączki od spłuczki doskoczyć nie daje rady,
    > a kupa pod nim cuchnie.
    Aż tak nisko spadłęś żeby z takim kimś gadać?

    > Wisi mi to, jak napisałem.
    Chyba sobie coś zrobie przez to.

    > Ty na przykład.
    > Podaj moje nazwisko i adres gnojku, przecież znalazłeś w 15 minut.
    Chyba jednak nie chcesz tego. Widzisz mam jednak ciut więcej rozumu niż ty.
    Nie chce mieć niczyjego życia na sumieniu. Nawet tak małego jak twoje.
    > No już, podawaj kłamco`.
    a jak nie to co? Kim ty jesteś żeby rozkazywać komukolwiek? I wyzywać kogoś
    od kłamców?

    > Ja też nie. Po co pisać do idioty?
    Znaczy nie pisać już do ciebie?

    > Może wstrząśnie cię więc progresywna biegunka.
    A co ty szaman jakiś żeby na odległośc biegunki wywoływać? Z poziomu twojej
    rozmowy widzę że tkwisz jeszcze dość głęboko w średniowieczu ale troszkę
    jednak się posunęło wszystko do przodu.

    > Świetne posunięcie.
    > Choć z mojego punktu widzenia debilne, bo nigdy do kogoś takiego jak ty
    > nie napisałbym na priva.
    I cale szczęście.
    > Ale jacy to ludzie, jacy ludzie???
    A coś ty taki dociekliwy?
    Debila, idioty i kłamcy o coś pytasz?
    Jednak spadłeś sporo poniżej mojego poziomu. Oj biedaku.

    --
    PawełJ