  • Data: 2008-12-28 22:25:35
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gj8tj1$aoc$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > To nawet nie wiesz co tobą powodowało że się odezwałeś nieco wulgarnie?
    To tylko taki zwrot dla jaj. Doskonale kontroluję co i jak piszę; w końcu
    tym się bawię.

    > Nie do mnie pierwszego odezwałeś się nieco wulgarnie.w tym wątku.
    Być może.

    > Jednak mnie już kiedyś atakowałeś chyba na tej grupie.
    Masz jakiś żal? To dowal mi.
    Nie prowadzę kartotek, nie używam KFa, bywa, że odpisuję bez ansy komuś kto
    mnie niegdyś bluzgał.
    Nie przesadzajmy, to tylko usenet.

    > Ciekawe, że tam gdzie pojawia się twoja wypowiedź często robi się z tego
    > pyskówka którą jednak zawsze ty zaczynasz.
    A mnie się wydaje, że to zawsze ktoś inny zaczyna.
    Jak poczytasz uważnie i bezstronnie to może przyznasz mi rację, co mi
    zresztą jest obojetne.

    > Musisz się dowartościować bluzgając kogoś jak ci się wydaje zupełnie
    > anonimowo?
    > To że napiszesz że ktoś nie ma racji a ty ją masz pomaga ci jakoś?
    > Internet jednak nie jest taki anonimowy.
    Chyba to nie do końca rozumiesz.

    > A jak ktoś będzie chciał twoje nazwisko i adres to znalezienie tego
    > zajęło mi 15 minut.
    Gówno prawda, szczeniaku. Nic nie znalazłeś.

    > a jakby ktoś chciał pisać do mnie na priv to adres z którego pisze nie
    > istnieje.
    Wstrząsące jaki jesteś zakamuflowany.
    Tylko kto chciałby do takiego czegoś jak ty na priva pisać?

    --
    Jotte