  • Data: 2008-12-28 20:43:42
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gj8ml0$duc$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gj8kuf$cpi$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Prawda.
    Nieprawda.
    > To proste - _zawsze_ może być ślisko (choćby olej). Zawsze może być
    To faktycznie jest prawda. Tylko jak tak byśmy do tego podeszli to więcej
    jak 20/h by dobry kierowca nigdy nie pojechał.
    Jeżeli jechałeś kiedyś po rozlanym oleju to zrozumiesz - jeżeli nie to na
    próżno moje tłumaczenia.
    > przeszkoda na drodze. Wiele tysięcy kilometrów przed tobą ale pojmij to i
    > obyś dożył nie zostając kaleką.
    I kilka setek tysięcy za mną bezwypadkowej jazdy.

    > A po co tam stałeś? Gap?
    NIe. Naturalne dla mnie było zatrzymać się widząc kilka samochodów w rowie.
    No i pogadać z policjantami żeby jednak coś wymyślili.
    Wypchaliśmy dwa autka z rowu jedno nam w tym czasie przybyło nowe. Tyle że
    ja już więcej czasu nie miałem i musiałem jechać.

    > Najpierw znajdź w jakiejś dogorywającej bibliotece książkę Sobiesława
    > Zasady pt. Prędkość bezpieczna (albo szybkość, nie pamiętam). Zrób co
    > napisał, znajdź jakiś plac i ćwicz. Potem szukaj, ja się prosiłem
    > lokalnych znanych mi kierowców sportowych (sam uprawiałem sporty motorowe,
    > więc było mi trochę łatwiej), nie umiem nic innego poradzić, bo szkoły
    > doskonalenia jazdy to chyba rzaczej nie jest dobra rada.
    Dlaczego? Wg mnie lepsza byłaby nauka w takiej szkole niż z książki.

    > To pewnie ja. Nauczyć się porządnie prowadzić, nie? :))))
    Daleki od prawdy jesteś

    > Bzdura.
    Bzdury waść wypisujesz i tyle. Umiejętności umiejętnościami ale ze strony
    bezpiecznego utrzymania ruchu na drodze kilka godzin nieposypany zakręt to
    przegięcie.
    > Umiejętności to podstawa. Kierowca musi umieć jeździć, lekarz

    > Chciałbyś się leczyć u lekarza co leczyć nie umie?
    Wcale nie mam pewności że ci co mnie leczą potrafią to robić.

    --
    PawełJ