  • Data: 2008-12-28 21:09:27
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gj8p14$418$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Oj panie Jarku coś pamięć szwankuje. To po świętach tak?
    > "Jak kobieta nie jest szczęśliwa w małżeństwie to je uczciwie
    > rozwiązuje, a nie pozostając w nim pierdoli się na boku.
    > Inaczej to zwykła kurwa, jasne?"
    Myślałem, że chodzi o jakąś moją dawną wypowiedź. Cytowaną przez ciebie -
    choć przez gęstą mgłę - jeszcze nieco pamiętam.
    Tak, jak się pierdoli na boku to kurwa to jest.
    I nie przypisuj mi, kurwa, imienia bo mnie to, kurwa, wkurwia.

    Zdenerwowałem się, czy co, bo się odezwałem nieco wulgarnie???

    --
    Jotte