  • Data: 2008-12-28 20:13:19
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gj8kuf$cpi$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Nieprawda
    Prawda.

    > Nie byłby bo nic nie wskazywało na to że może być ślisko.
    To proste - _zawsze_ może być ślisko (choćby olej). Zawsze może być
    przeszkoda na drodze. Wiele tysięcy kilometrów przed tobą ale pojmij to i
    obyś dożył nie zostając kaleką.

    > No widzisz ja akurat samochodu nie rozbiłem.
    Bardzo się cieszę.

    > Statystyk dokładnych nikt tam pewnie nie prowadził. Ale ja przez ten czas
    > jak tam stałem nie widziałem ani jednego samochodu który przejechał by
    > ten zakręt normalnie.
    A po co tam stałeś? Gap?

    > A bardzo chętnie bym to zrobił. Tylko wskaż mi gdzie to mogę zrobić.
    > Bo sam to se mogę ćwiczyć. Chciałbym to zrobić pod okiem kogoś kto
    > potrafi nauczyć
    Najpierw znajdź w jakiejś dogorywającej bibliotece książkę Sobiesława Zasady
    pt. Prędkość bezpieczna (albo szybkość, nie pamiętam). Zrób co napisał,
    znajdź jakiś plac i ćwicz. Potem szukaj, ja się prosiłem lokalnych znanych
    mi kierowców sportowych (sam uprawiałem sporty motorowe, więc było mi trochę
    łatwiej), nie umiem nic innego poradzić, bo szkoły doskonalenia jazdy to
    chyba rzaczej nie jest dobra rada.

    > Dziwi za to co innego. Coś co się w tym wątku ujawniło.
    > Tomek -wątkotwórca zwrócił uwagę na problem śliskiej drogi. Tylko jedna
    > osoba mu doradziła coś mądrego.
    To pewnie ja. Nauczyć się porządnie prowadzić, nie? :))))

    > Ja spotkałem na drodze podobną sytuację tyle, że obecna była policja.
    > Uważam, że powinni zabezpieczyć jakoś tak niebezpieczny zakręt.
    > I nic do tego nie mają umiejętności czy ich brak.
    Bzdura. Umiejętności to podstawa. Kierowca musi umieć jeździć, lekarz
    leczyć...
    Chciałbyś się leczyć u lekarza co leczyć nie umie?

    > Jasnowidzów też raczej mało po drogach jeździ.
    Pewnie nie, ale i nie potrzeba.
    Wystarczyłoby jak będą jeździć myślący o odpowiednich umiejętnościach.
    Tak jednak nie będzie, to utopia.

    --
    Jotte