  • Data: 2003-07-03 10:13:26
    Temat: Re: System operacyjny w komputerze sklepowym.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Jul 2003, Marcin Debowski wrote:

    >+ In article <s...@s...ctnet.pl>, Miernik wrote:
    >+ > In article <3...@z...router>, Marcin Debowski wrote:
    >+ > Co to jest program? - Jest to zbior bitow w odpowiedniej kolejnosci.
    >+
    >+ Ej, ja wbrew pozorom wiem co to takiego "sprzedać program" w znaczeniu
    >+ potocznym, ale jak chce się dyskutować na jakimś rozsądnym poziomie
    >+ prezycji, tu prawnej, to fajnie by było udokładnić co nieco definicje.

    Owszem. Ale o to miej pretensje do naszych prawodawców: przecież
    tam jest "egzemplarz programu", i ewidentnie chodzi o program jako
    "utwór w rozumieniu ustawy", czyli *UTRWALONY* utwór sztuk jedna !!
    Co zresztą jest (jakoby, nie znam osobiście nikogo kto zna z autopsji)
    powodem czepiania się BSA o kopie zapasowe :>

    [...]
    >+ > Zgadzam sie ze w stosunku do programow okreslenie "sprzedac program"
    >+ > jest bardzo nieprecyzyjne i czesto mylace.
    >+
    >+ I o to chodziło.

    Ano.
    Tylko tzw. "potoczna interpretacja" również ma podstawy prawne :]

    pozdrowienia, Gotfryd