  • Data: 2003-07-04 01:29:05
    Temat: Re: System operacyjny w komputerze sklepowym.
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <P...@k...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Owszem. Ale o to miej pretensje do naszych prawodawców: przecież
    > tam jest "egzemplarz programu", i ewidentnie chodzi o program jako
    > "utwór w rozumieniu ustawy", czyli *UTRWALONY* utwór sztuk jedna !!
    > Co zresztą jest (jakoby, nie znam osobiście nikogo kto zna z autopsji)
    > powodem czepiania się BSA o kopie zapasowe :>

    Hmmm... nie widzę tego prawdę mówiac. Są miejsca które możnaby ująć
    klarowniej ale MZ nie ma tam wymieszania w stylu do którego się tu
    doczepiłem. Tam po prostu jest spora generalizacja i taki klarowny podział
    chyba nawet nie jest konieczny.
    Nie widzę też tej ewidentności tym bardziej że m.in. Art.6.u.1 ewidentnie
    :) wskazuje, że egzemplarz utworu to jego kopia a nie utwór w sensie
    obiektu szczególnej troski praw autorskich.
    Wymieszanie pojęć które się obserwuje w Rozdzaile 7-mym wynika MZ głównie
    z zapobiegliwości, aby chronić zarówno właśnie kopie utworu jak i sam
    utwór.

    pozdrawiam

    --
    Marcin