  • Data: 2006-10-07 14:35:09
    Temat: Re: Suplement do dyplomu
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <w...@i...pl> wrote in message
    news:eg8der$b48$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam mały problem i szukam odpowiednich paragrafów traktujących o nim.
    >
    > Chodzi o dokumentacje przebiegu moich studiów, które kończyłem w roku
    > 2001. Uczelnia (tak twierdzą) może mi wydać suplement, ale za 300PLN co
    > według mnie jest wierutną bzdurą, bo suplementy wydawane są do dyplomów od
    > 2004 czy też od 2005 no i chyba darmo - nie wiem. Jako, że studia
    > kończyłem przed wejściem w życie suplementów do dyplomów przysługuje mi
    > chyba jakaś dokumentacja przebiedu moich studiów. I tutaj moje pytanie:

> [...]

    Widać, że albo cię lubią, albo prywatna uczelnia.
    Mi w dziekanacie powiedzieli, że nikt sobie d... nie będzie zawracał
    robieniem transkryptu mojego dyplomu i że mam sobie zrobić sam tak jak
    potrzebuję, a dziekan mi to podpisze.
    Ponieważ miało pójść oficjalnie z uczelni, to mnie jeszcze z tym na pocztę
    wykopali, żeby wysłać.

    A swoją drogą zadzwoń do ministrerstwa z pytaniem, czy mają prawo pobierać
    tak wygórowaną opłate, bo mi to po prostu dali za darmo.