  • Data: 2006-10-07 17:58:22
    Temat: Re: Suplement do dyplomu
    Od: Marcin <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2006-10-07 17:08, Paweł Sakowski napisał(a):
    > Źle zadane pytania, bo trzeba by wyjść od tego, czy w ogóle przysługuje
    > Ci suplement.

    Pisałem przecież, że studia kończyłem w 2001 a więc kiedy suplementów
    jeszcze nie było. To, że mi suplement nie przysługuje to wiem.
    Powinienem dostać jakąś dokumentację przebiegu studiów odrębną od
    indeksu. Uczelnia jednak na siłę chce mi wcisnąć suplement. Bzdura totalna.
    Czytałem kiedyś coś na ten temat, ale za cholere nie mogę tego znaleść w
    necie :(

    > Rozporządzenie o dokumentacji przebiegu studiów. Parę razy zmieniane,
    > ostatnio w lipcu 2005.

    O! Dzięki :D

    --
    Pozdrawiam,