  • Data: 2006-10-07 14:26:28
    Temat: Suplement do dyplomu
    Od: Marcin <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam mały problem i szukam odpowiednich paragrafów traktujących o nim.

    Chodzi o dokumentacje przebiegu moich studiów, które kończyłem w roku
    2001. Uczelnia (tak twierdzą) może mi wydać suplement, ale za 300PLN co
    według mnie jest wierutną bzdurą, bo suplementy wydawane są do dyplomów
    od 2004 czy też od 2005 no i chyba darmo - nie wiem. Jako, że studia
    kończyłem przed wejściem w życie suplementów do dyplomów przysługuje mi
    chyba jakaś dokumentacja przebiedu moich studiów. I tutaj moje pytanie:

    1. Czy uczelnia ma prawo pobrać opłatę (jaka wysokość) za wydanie mi
    dokumentacji przebiegu moich studiów. Co by to miało być, no bo chyba
    nie suplement, ze względu na rok zakończenia przeze mnie studiów.
    2. Czy taka dokumentacja będzie tylko w języku polskim, czy mam prawo
    również do wersji np. w języku angielskim.
    3. W których ustawach mogę dokładnie poczytać co komu i za ile
    przysługuje odnośnie suplementu i dokumentacji przebiegu studiów?

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin