  • Data: 2019-02-03 23:54:40
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-02-19 o 21:27, Shrek pisze:

    > Masz prawo tak prywatnie uważać - zaważyłeś, że nikt twojego punktu
    > widzenia nie podziela? Nie zastanawia cię to?

    Tu, czy w ogóle a świecie? Tu, to powiedzmy niespecjalnie mi na poklasku
    zależy. Wkurzają mnie wymądrzania się osób nie mających zielonego
    pojęcia o praktyce i tyle. Pouczanie Cię, co powinien zrobić (i na pewno
    zrobił) policjant sensu taktycznego nie ma. I tak będziesz mędrkował, a
    przy okazji istnieje jakaś tam spora szansa, ze podobny do tego
    "terrorysty" idiota to przeczyta i będzie mądrzejszy lub wymyśli jakiś
    sposób na obejście tego sytemu.