  • Data: 2019-02-04 13:21:53
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-03 o 20:29, J.F. pisze:

    > No, wczesniej zdarzalo sie, ze kopali "faszystow".

    Takie ich zadanie, żeby bronić społeczeństwo przed faszystami.
    Ostatnio zbyt często o tym zapominają, a wręcz robią coś przeciwnego.

    > Ale oni w legalnej demonstracji ida :-)

    Nie, nie idą w legalnej demonstracji.

    Wydanie zgody na przemarsz faszystów przez jakiegoś urzędnika nie
    powoduje zmiany prawa. Oni to doskonale wiedzą i zgłaszają swoje
    demonstracje na "słupa". Pierwszy faszystowski okrzyk, pierwszy
    faszystowski symbol kończy prawo do demonstrowania.

    Problemem nie jest prawo, lecz brak prawidłowej reakcji policji. Zamiast
    wyciągać konsekwencje, oni ich jeszcze ochraniają. Nie mają problemu ze
    spisywaniem ludzi i kierowaniem spraw do sądów podczas demonstracji o
    przestrzeganie prawa, a z faszystami mają problem.
    Nie chcę zgadywać, czy policja się ich boi, czy z nimi sympatyzuje.
    Trzeciej opcji nie ma.

    Jeżeli się ich boi, to niech idą układać kafelki. Jeżeli z nimi
    sympatyzują, to znaczy, że żyjemy w chorym państwie, które do policji
    przyjmuje ludzi bez elementarnego wykształcenia, ludzi, którzy spali na
    lekcjach historii i nie wiedzą dlaczego w Polsce propagowanie faszyzmu
    jest zakazane.

    > A "smierc faszystom" ? :-)

    A kto tak krzyczy? To po pierwsze.
    Po drugie, ci co kiedyś krzyczeli "śmierć faszystom" są teraz bohaterami
    narodowymi i przy ich grobach wystawiane są warty honorowe.

    Komuś w tym kraju się popierdoliło w głowie, skoro uważa, że faszyści
    mają takie same prawa do swoich poglądów, mają prawo demonstwować i mają
    takie same prawa do debaty, jak każdy inny.
    Nie, nie mają.

    > Albo pamietaja, ze Konstytucja daje obywatelom swobode posiadania
    > pogladow, a nawet ich gloszenia ...

    I ta sama Konstytucja propagowania niektórych poglądów zakazuje.
    Pat, czy elementarny brak zrozumienia tej Konstytucji, spowodowany
    spaniem na lekcjach historii?

    Pozdrawiam
    Piotr