  • Data: 2019-02-02 23:43:55
    Temat: Re: Stefan W
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > [...]
    > Bo dotychczasowa Twoja narracja byłą taka, że służby nie zamknęły go
    > psychiatryku, nie zabroniły latania samolotem, nie zatrzymały go (tak,
    > tu już ja Ci napisałem, że mogą, ale nie zawsze) itd. Żadnej z tych
    > rzeczy zrobić nie mogły.
    > [...]

    Coś mogły zrobić gdyby był naprawdę przekonane o zagrożeniu. Stało się
    co się stało i jakiegoś jakoś uzasadnionego (zdawkowego+) opierdolu nie
    unikną. Ja to taktuje najbardziej jako "jak uszczelnić system" czyli
    nauczyć się na błędach. Naprawdę szczelny system wymagałby państwa
    totalitarnego => Mussolini włoską mafię zwalczył, warto pamiętać jak.
    A przed naprawdę ostrym opierdolem wolałbym jakieś oszacowanie ile
    podobnych sytuacji zdarza się rocznie. [ "mgliste ostrzeżenia" o
    człowieku jakoś je uzasadniającym ]

    Po fakcie każdy głupi może być "mądry".

    --
    A. Filip