  • Data: 2019-02-03 09:37:07
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To po protu w ogólnym rozrachunku - jakby brutalnie to nie zabrzmiało -
    > nic nie zmienia.

    Weź mnie nie osłabiaj - co nie warto? Było info, że zamierza odwalić
    akcję to nie warto nic robić, bo przecież i tak odwali. Na tej zasadzie
    to wogóle nic nie warto - pedofil też w końcu wyjdzie z pierdla i pewnie
    znów zgwałci, nie tego to innego, więc jakby to brutalnie nie brzmaiło -
    co za różnica - teraz czy potem? Kviat ma rację - nie wiecie po co
    jesteście. To że takie słowa padają z ust policjanta jest skandalem.

    > Nawet byśmy nie wiedzieli, że uchroniliśmy świat przed aktem
    > terrorystycznym.

    Nie jesteście od tego, żeby wiedzieć albo nie. Orderów się zachciewa czy
    co? Jesteście od tego, żeby nie dopuszczać do takich sytuacji.

    > Bo dotychczasowa Twoja narracja byłą taka, że służby nie zamknęły go
    > psychiatryku, nie zabroniły latania samolotem, nie zatrzymały go (tak,
    > tu już ja Ci napisałem, że mogą, ale nie zawsze) itd. Żadnej z tych
    > rzeczy zrobić nie mogły.

    To przybliż co mogły i co zrobiły. Bo jak już napisałem - jak nic nie
    mogły tylko trzeba czekać aż facet rzeczywiście samolot porwie, to mamy
    państwo z tektury a służby z dykty.

    > Skoro dziennikarze uzyskali informację, że sporządzono notatkę, to mam
    > podstawy sądzić, że zrobiono wszystko to, co z tą notatką się wiąże.

    A z czym to konkretnie się wiąże?

    > Wiem, co powinni w tym wypadku zrobić i sądzę, że zrobili.

    Przez cały wątek twierdziłeś że nic nie warto było robuić ani nawet nie
    można, a tu się okazuje, że jednak wiadomo było co zrobić i mimo że nie
    warto i nie wolno wszystko zrobiono. Więc co konkretnie zrobiono?

    > Natomiast te
    > procedury nie są jawne i nikt przy zdrowych myślach nie będzie ich
    > opisywał

    Aha - czyli nie warto, nie można, ale i tak zrobiono, ale nie powiesz bo
    tajne - brzmi legitnie;)

    > Nie prościej przeszukać, czy nie ma broni, bomby i innych rzeczy -
    > szczególnie dokładniej - i wpuścić?

    Pomijając, że taki byczek to jest w stanie narozrabiać i bez broni, to
    jak go mieli sprawdzić dokładniej, skoro o nim nie wiedzieli?

    > Choćby obok sadzając kogoś po
    > cywilnemu, kto zareaguje w razie potrzeby?

    O - zaczynasz z sensem gadać - czyli jednak coś można zrobić - pewnie
    coś koło 30 twojego posta w tym wątku i pierwsza rozsądna propozycja.
    Tak trzymać.

    > Warto robić rzeczy skuteczne i racjonalne. Niestety, w tym wypadku to
    > nie wystarczyło i tyle. Natomiast niestety Twoje propozycje są
    > niedorzeczne i nierealne.

    Jeśli twierdzisz, że nie wpuszczanie na pokład potencjalnego zamachowcy
    nie jest wyrazem rozsądku, to jak już twierdziłem - coś jest6 z gruntu
    nie tak z rozsądkiem policjantów.

    Shrek