  • Data: 2019-02-03 04:42:19
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Lekarze, będący fachowcami obserwowali go kilka miesięcy i nie doszli do
    > wniosku, że jest niebezpieczny, ale oczekujesz, że f-z w trakcie
    > krótkiej rozmowy uzna, że mimo wszystko jest.

    Większość osób (amatorów) planująca jakiś numer zachowuje się inaczej w
    sytuacji gdy ten numer zaczną realizować. Mogą być np. bardziej nerwowi,
    mogą mieć problemy z logicznym wytłumaczeniem bardzo podstawowych rzeczy
    (odpowiedzią na proste, oczywiste pytania), mogą być po odstawieniu
    leków, mogą być na prochach...

    Pardonmła, nie pracuję w żadnej służbie, ale wiem że się ludzi tak
    profiluje i zdarzało się, że byłem sam na lotniskach tak profilowany.
    Nie że mnie zabierali do pokoju obok, ale kiedyś mnie jeden policjant
    wk.. na bramce i jego rekacja dała mi do myślenia :)

    Ogólnie, to działa na zasadzie, że albo coś widzisz i wiesz, że coś może
    się stać, albo nic nie widzisz i nadal nie wiesz czy jest źle czy
    dobrze. Ale jak widzisz, to już mozna pójść krok dalej.

    --
    Marcin