    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stefan W
    Date: Sat, 2 Feb 2019 10:42:54 +0100
    <GNp4E.372594$UB1.308005@fx06.ams1>
    <5c535de2$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2vqi1$mjs$5@node2.news.atman.pl>
    <5c5375b5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2vsu0$mjs$8@node2.news.atman.pl>
    <5c539d0d$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <q30nu5$9s0$2@node1.news.atman.pl>
    <5c540325$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5NT4E.297249$rs1.138769@fx07.ams1>
    <5c546437$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <q31sgq$d66$1@node1.news.atman.pl> <Wr45E.229679$0O1.205425@fx13.ams1>
    <q33c6a$fql$1@node2.news.atman.pl>
    <5c556130$0$520$65785112@news.neostrada.pl>

    > Znaczenie "procesowo" ma takie, że choćbyś nie wiem jak wytrwale
    > pracowało i miał tonę papierów, to dokąd nie zdobędziesz dowodów
    > procesowych nie są nic warte.

    Dobra - napiszę dosadnie, bo normalnie pisałem parę razy (Wviat też to
    bardzo ładnie i w sposób wybitnie kulturalny i klarowny wyjaśnił) ale
    bez skutku.

    Policja jest kurwa od tego, żeby na informacje reagować, a nie grymasić,
    że otrzymana informacja od obywatela czy informatora nie nosi znamion
    dowodu procesowego. Co to kurwa jest - paragraf 22 - nie można podjąć
    czynności, bo nie podjeto czynnosci? Jest od tego jak dupa do srania,
    żeby na info zaniepokojonego obywatela, mającego informacje o możliwym
    zagrożeniu bezpieczeństwa publicznego wziąć dupę w troki i to kurwa mać
    sprawdzić. A nie jęczeć, że obywatel nie przeprowadził prawidłowo
    czynności procesowej, w związku z tym jego gadanie jest chuja warte.
    Normalnie pewnie wymagaliby jeszcze przyprowadzenia podejrzanego, ale
    tym razem był akurat pod kluczem. I dlatego jak świr z planami porwie
    samolot to będzie to wina obywatela, bo sobie wybrał chujowy sposób
    powiadamiania służb - zawiadamiając policję, która ponoć chuja może, a
    poza tym jest aktualnie zajęta pilnowaniem pomników żeby im nikt
    koszulek nie pozakładał, więc nie ma czasu zajmować się
    niepotwierdzonymi plotkami.

    Jak sami nic nie mogą to niech dzwonią do abwery, albo na 112 - jest
    szansa, że przekażą do innego kulsona, co jednak w świrze z
    zadeklarowanymi zamiarami co do dużych wydarzeń z bronią, na pokładzie
    samolotu dojrzy problem i zastanowi się czy jednak czegoś zrobić się nie da.

    Teraz jasno napisałem?

    Shrek