  • Data: 2019-02-02 14:09:59
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-02 o 10:42, Shrek pisze:

    > A nie jęczeć, że obywatel nie przeprowadził prawidłowo
    > czynności procesowej, w związku z tym jego gadanie jest chuja warte.

    Dodam jeszcze, że zasranym obowiązkiem takiego policjanta jest
    pokierować odpowiednio obywatela, jeżeli obywatel nie zna/nie rozumie
    procedur policyjnych. A nawet za niego te czynności wykonać, np.
    wypełnić jakiś papier czy zrobić cokolwiek innego (jeżeli obywatel sam
    sobie z tym nie razi), a nie olać sprawę, bo obywatel nierozgarnięty.
    Obywatel ma prawo być nierozgarnięty, ma prawo nie skończyć studiów, ma
    prawo nie potrafić czytelnie pisać itp., bo np. całe życie orał pole i
    skończył trzy klasy podstawówki.
    Ale jak przychodzi na policję zgłosić przestępstwo, albo że ktoś
    przestępstwo planuje, to zasranym obowiązkiem policjanta jest coś z tym
    zrobić, a nie tylko sporządzić notatkę złotą czcionką.

    Jeżeli policjant nie rozumie za co społeczeństwo finansuje jego
    wynagrodzenie, to się do policji nie nadaje.

    Ja rozumiem, że jak powinno być, to jedno, a jak jest w rzeczywistości
    to drugie. Ale że Robert, przedstawiający się jako policjant, publicznie
    się przyznaje, że nie rozumie swojej pracy, nie tylko w tym wątku
    zręsztą - to ja tego nie ogarniam.
    (Nie tego, że nie rozumie swojej pracy, to akurat rozumiem - nie on
    jeden nie rozumie. Nie ogarniam tego, że się do tego publicznie przyznaje.)

    Pozdrawiam
    Piotr