  • Data: 2019-02-02 17:06:35
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-02 o 14:24, Shrek pisze:

    > Tu akurat obywatelka matka zrobiła wszystko jak należy.

    Pisałem bardziej ogólnie o podejściu policjantów do ludzi.

    > To akurat łatwo byłoby wyjasnieć - skoro uważa że ma racje i w swoje
    > wypowiedzi wierzy, to nie widzi w nich nic złego.

    To była taka figura retoryczna. Oczywiście masz rację.

    Ja tylko nie jestem pewien, czy rzeczywiście wierzy w to co pisze, czy
    pisze te bzdury z powodu jakiejś dziwnie pojętej solidarności zawodowej,
    czy coś takiego.
    Zakładam optymistycznie, że jest na tyle inteligentny, że widzi
    nielogiczności w tym, co sam pisze, ale z jakiegoś powodu dalej brnie.
    Nie chce mi się zgadywać dlaczego inteligentny i wykształcony (do
    policji raczej nie biorą po trzeciej klasie podstawówki...) człowiek
    robi coś takiego.

    Pozdrawiam
    Piotr