  • Data: 2019-02-02 11:55:43
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może chciał wielką wystawę broni zrobić :-)

    Zarówno wtedy jak i po fakcie wiadomo było, ze nie. Więc naprawdę nie
    wiem co cię tak w tym kontekscie bawi.

    > Tylko Ci się tak wydaje.

    Nie - to tobie się wydaje, ze to normalne, że służby nie widzą problemu
    ze zmotywowanym do "dużych rzeczy z bronią" świrem na pokładzie
    samolotu. A ty tylko potwierdzasz swoimi wypoiedziami (mnie po raz
    pierwszy), że coś jest mocno nie tak z funkcjonariuszami policji.
    Zastanawiam się tylko czy to jest tak, że nabór takich "preferuje" czy
    tpop służba ich psychicznie uszkadza.

    Shrek