  • Data: 2023-07-31 12:11:03
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Jul 2023 19:53:14 +0200, Shrek wrote:

    > NIe wiemy na co jeszcze się pożaliła i na co jeszcze się pożali. Po tym

    Sąd tylko o telefonie pisał, wiec jesli sie jeszcze na coś pożaliła,
    to w osobnym piśmie ...

    > telefonie federa zapowiadała szarpanie kulsonów - mam nadzieję, że nie
    > rzucali słów na wiatr.

    > A streścisz dla piśmiennych?

    Kierowca samochodu trafil na agresywnego motocyklistę, sfilmował,
    wysłał policjantom, policjanci skierowali sprawe przeciw kierowcy
    samochodu do sądu za zajeżdzanie drogi motocykliscie.
    A przeciw motocykliscie nic. I odmowana podania danych motocyklisty.
    Tylko ze we wniosku do sądu dane motocyklisty były jako świadka,
    wiec można było prywatny akt oskarzenia złożyc,
    a do prokuratury ... poleciało doniesienie na komendanta za
    zaniedbania. i to jest wlasnie od 2:30 ... brzmi poważnie.

    J.