  • Data: 2023-07-31 13:08:02
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sąd cywilny. Z chwilą nabycia sprzedający ma roszczenie o zapłatę, a Ty
    > o otrzymanie towaru. Jak nie dostałeś, to wnosisz o nakaz zapłaty,m
    > który nawet bez rozprawy dostaniesz i sprzedający ma 14 dni na sprzeciw,
    > a potem masz prawomocny tytuł, z którym możesz iść do komornika. Nie
    > wiem, czy ktoś ostatnio robił nakaz, ale jak tak, to niech napisze ile
    > czasu czekał - bo ja dawno nie trenowałem. Śmiem twierdzić, ze nakaz
    > dostaniesz szybciej, niż Policja skończy czynności sprawdzające.

    Najczęściej to sprzedający nic nie nabywa, bo nabycie jest
    po przekazaniu praw czyli po fakturze. Jak już jest oszustwo,
    to jak pozwać na fikcyjne dane sprzedawcy podane w sieci?
    Może napiszesz jakiś poradnik?
    Po trzecie jak to się ma do przypadku, który opisałem, gdzie podałem
    policjantom dwa adresy internetowe z kolejnymi sklepami i innymi danymi,
    ale powiązane tymi samymi numerami telefonu gdzie pewnie dane też nie
    pasowały do żadnych ewidencji - co więcej często były prawdziwe, tylko
    tamtenn nprzedsiębiorca nie była swiadomy, że podano inne dane na www do
    kontaktu.
    Jaką masz teraz wersję? Jak sąd ma to zbadać jak nie ma danych?
    Sąd będzie zlecał policji czy komu czy roześle referentów w teren?
    Puknij się w głowę kolego, to może oprzytomniejesz.