  • Data: 2023-07-31 17:32:50
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2023 o 12:15, J.F pisze:

    > Moze dlatego, ze ta drobna ilość z wacika nie ma dla medycyny
    > znaczenia.

    A jak drobna? Tak czy inaczej - nie wydaje mnie się, żeby w ogóle
    jeszcze używali spisrytusu a już zapewne tego nie robią jak oznaczają alko.

    > Czyli co - na wodzie zrobiony?
    >
    > Znikome stezenie tego alkoholu f. ale ... a proba na etanol go nie
    > mierzy? :-0

    Szczerze to nie wiem. Ale zakładam że jak robią badania na promile to
    robią tak żeby sensowanie wychodziło. Przecież tam nie pracują idioci.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!