    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f5fa3bc$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5fb4e1$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <1KT7H.518829$mZ6.192509@fx17.ams1>
    <5f60dd7d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f60fee1$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f61e3de$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f620dc4$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f62338b$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f624cd6$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f625a6e$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f627bf4$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f632dce$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 17 Sep 2020 14:59:10 +0200

    W dniu 17.09.2020 o 11:35, J.F. pisze:

    > Co stanowi podstawe do negatywnej opinii?

    Moim zdaniem tak, co niekoniecznie musi być prawdą. W życiu takiej
    opinii nie sporządzałem. Dopuszczam możliwość, że szczegółowo nie jest
    to określone.

    > Bardzo smiala teza, szczegolnie gdy to marsz otwarty i kazdy moze przyjsc.

    Ale megafon ma organizator. Wznoszący w tłumie okrzyki uczestnik ma
    jakby mniejszy wpływ na przebieg "imprezy", a i jakby zaczął wznosić
    okrzyki wbrew pozostałym, to pewnie b y sobie spokojnie poradzili.
    Spróbuj wejść na mecz na sektor przeciwnej drużyny i wznosić okrzyki.
    Niby można, tym nie mniej odradzam.

    > Mozliwe. To wezwac go wyjasnienia w jaki sposob nie bedzie tolerowal :-)

    Można. Ma służbę porządkową.

    > We Wroclawiu spalili kukłę Żyda, to jakby cos wiecej.

    Zarzuty wyrwane z kontekstu może i są komiczne, ale na tym opiera się
    prawo. Zwyczaj palenia Marzanny jest ugruntowany w Polsce. Ciekawe, czy
    gdyby jakiś związek wyznaniowy Prasłowian się poskarżył, to by można
    ścigać autorów :-)

    Z tymi 'Żydami", to też taka trochę dziwna sytuacja. Po czym poznano, ze
    spalona kukła jest wyznania mojżeszowego? Pewnie kluczowym było
    oświadczenie palącego. Ciekawe, co by było, jakby później organizatorzy
    oświadczyli, że żartowali i to była jednak kukła Charlego Chaplina?

    --
    Robert Tomasik