  • Data: 2020-09-10 22:07:31
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2020 o 19:39, RadoslawF pisze:

    > To po co podejrzanych do aresztu wsadzacie?

    Wiesz ilu jest podejrzanych w skali roku w Polsce? Jaki procent z tego
    czeka w areszcie?

    > Skoro w areszcie czekają nawet podejrzani to winny powinien też tam
    > trafić.

    Winny, to on będzie, jak się wyrok uprawomocni. Chwilowo podejrzany
    nawet nie jest.

    > Przykład z dupy. To zabójca napadł na dzieciaka, gonił ileś czasu
    > a na końcu zastrzelił tłumacząc się że dzieciak napadł na niego
    > czyli na uzbrojonego chłopa przy pomocy nożyczek.

    Ooo! Czyli jednak fakt, ze był uzbrojony ma dla Ciebie znaczenie. Ale
    jak ową broń użył, to już źle. Ciekawa logika.

    > Pamiętasz ten wyrok za napaść na władzę ludową kiełbikiem?
    > Typowo ubecka logika.

    Nie mam zielonego pojęcia o czym piszesz.

    > W inny dyskusjach nazywasz zabójcą zabójcą, poza przypadkami
    > kiedy zabójca był policjantem.
    > I to właśnie jest niedorzeczność.

    Weź to znajdź. Nie przypominam sobie, by tu się jakakolwiek dyskusja na
    temat zabójcy toczyła conajmnej kilka miesięcy wstecz.

    --
    Robert Tomasik