  • Data: 2020-09-07 00:01:24
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu niektórzy tu sobie wymyślają jaką teorię z
    > dupy, oderwaną od rzeczywistości i realiów, a potem usilnie próbują
    > przekonywać innych do tego, że mają rację.

    Z drugiej strony, ty próbujesz za każdym razem dorabiać ideologię do
    tego, co bezmyślne kulsony odpierdalają w realu, sprowadzając zwykłe
    pospolite przestępstwa do "przekroczenia uprawnień", zaprzeczając prawu,
    logice, rozsądkowi, a często zwykłej ludzkiej przyzwoitości.
    Tak jakbyś nie dopuszczał do siebie myśli, że wśród policjantów (obecnie
    milicjantów) również trafiają się niekompetentne osobniki, zwykłe buce i
    bezmyślne pokemony wykonujące bezmyślnie rozkazy.
    (Kto normalny na rozkaz pałuje pokojowo protestujących przeciwko
    faszyzmowi? Kto normalny na rozkaz ochrania przemarsze faszystów?)

    Tylko nie pisz mi tu, że takich bezmózgów kierują tylko na demonstracje,
    a normalnie siedzą w domu, albo potem nagle nabierają rozumu, gdy
    kierują ich na zwykłe patrole.

    > I w zasadzie to ich sprawa,
    > że robią z siebie kretyna.

    Słuszna uwaga. W zasadzie to twoja sprawa kogo z siebie robisz.

    > Tylko problemem jest to, że Google to
    > archiwizuje i ludzie czytują te ich wywody.

    Słuszna uwaga.
    Problem w tym, że twoje wywody też archiwizuje.

    > Potem mamy takie ofiary, jak operator hulajnogi w tramwaju. Zamiast
    > wykonać polecenie policjanta, to popisywał się znajomością ustaw. Ale
    > takich "prawników" jest masa. Bo oni lepiej wiedzą wszystko.

    I niestety często jest tak, że faktycznie wiedzą lepiej niż przeciętny
    kulson.
    Zgadnij dlaczego sądy odrzucają sprawy skierowane do sądu przez
    milicjantów o odmowie przyjęcia mandatów za nienoszenie maseczki, albo
    mandatu za przechodzenie przez park?
    Takich "prawników" wśród kulsonów jest masa.
    Dla ciebie nie jest ważne czy mają rację, ważne że w ich "ocenie"
    obywatel popełnił wykroczenie i niech się obywatel buja po sądach.
    Czy któryś z tych kulsonów poniósł jakiekolwiek konsekwencje za
    wystawienie bezzasadnego mandatu?

    > oczywiście często im się udaje, bo się nikomu z idiotą nie chce
    > przepychać.

    Słuszna uwaga. Ludzie często przyjmują mandaty, bo im się nie chce z
    idiotami przepychać i dlatego milicjantom się udaje.
    A nie dlatego, że milicjanci są geniuszami prawa.

    > Potem uważają, że mają rację. Oni nie biorą pod uwagę tego,
    > że po prostu komuś sie nie chciał nimi "brudzić rąk" i dla świętego
    > spokoju odpuścił, choć nie mają racji.

    Słuszna uwaga.
    Potem się kulsonom wydaje, że mają rację. Nie biorą pod uwagę tego, że
    po prostu komuś się nie chce brudzić rąk i dla świętego spokoju
    odpuszcza, choć wie, że ma rację.

    Pozdrawiam
    Piotr