  • Data: 2007-12-16 14:00:19
    Temat: Re: Śluby kościelne po 46 roku -nielegalne ;)
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > A małżeństwo to strasznie formalistyczny pomiot. Np. chcę je rozwiązać, żona
    chce... A i
    > tak będzie jakiś debilny urzędas łaził i marudził i sprawdzał czy naprawdę
    > pożycie nam zanikło. A co on mi do łóżka włazi? Może nam pożycie nie
    > zanikło, a zanikła chęć spółki cywilnej?

    Pytanie podstawowe, po co zawierałeś małżeństwo? Przymusu nie ma. Nie
    chciałeś było nie zawierać.
    Niektórzy chcą, to niech zawierają, ty nie chcesz nie zawierasz i nie
    marudzisz. Nie ma żadnej potrzeby niczego likwidować.

    > Wg mnie to należy odseparować. Spółka na zasadach zbliżonych do sc w prawie
    > i ślubowanie w kościołach/meczetach/gdzie-kto-lubi. Nie wiem czemu państwo
    > i prawo wymuszają na mnie spółkę z żoną aż do śmierci i ślubowanie tego? A
    > może ja chcę się ożenić na 5 lat, a potem zmiana?

    Nie ma małżeństwa na 5 lat, ale przecież wcale nie musisz go zawierać.
    Po co te zbędne formalności na 5 lat ? Żyj sobie a konkubinacie z jedną
    czy pięciom kobietami, zawrzyj spółkę z jedną czy pięciom kobietami i
    tyle. W czym masz problem?

    Tak sobie myślę że twoim problem jest religijne tego podłoże. Walczący
    ateista?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"