  • Data: 2007-12-16 18:24:37
    Temat: Re: Śluby kościelne po 46 roku -nielegalne ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Pytanie podstawowe, po co zawierałeś małżeństwo? Przymusu nie ma. Nie
    > chciałeś było nie zawierać.

    Małżeństwo rozwiązuje parę problemów z np. spadkami (a konkretnie ich
    opodatkowaniem), dostępem do osób w razie choroby czy wypadku...

    Jak słusznie zauważył Tristan - wyobraź sobie, że żyjesz z czterema
    kobietami. Wszystkie kochasz, de facto są dla ciebie żonami - i tylko
    nie ma "papierka". Masz wypadek i... formalnie wszystkie są osobami
    obcymi. Będzie choćby problem z poinformowaniem o wypadku, odwiedzinami...

    [ciach]

    > Tak sobie myślę że twoim problem jest religijne tego podłoże. Walczący
    > ateista?

    A ty co, moher, który o rozdziale państwa od kościoła nie słyszał?