  • Data: 2007-12-16 15:17:53
    Temat: Re: Śluby kościelne po 46 roku -nielegalne ;)
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 16:04:16 +0100, Tristan napisał(a):

    > I jak to się ma do tematu wadliwego prawa związanego z małżeństwami?

    To, że przyrównywać spółkę cywilną do małżeństwa czy czegokolwiek to jak
    przyrównywać krzesło do krzesła elektrycznego. Różne instytucje rządzą
    się różnymi prawami, do czegoś innego służą, są różne drogi wyjścia itd.

    Tak, że małżeństwo jest umową, której nie da się aż tak łatwo
    wypowiedzieć. Coś jak najem na czas oznaczony.

    To powiedziałem ja, Olgierd, kawaler po wsze czasy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/