  • Data: 2007-12-16 15:02:12
    Temat: Re: Śluby kościelne po 46 roku -nielegalne ;)
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 16 grudzień 2007 15:25
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fk3cj6$4td$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > A może jednak taka był wola Nienackiego? Kobietę z którą mieszkał
    > bajerował że tej pierwszej nienawidzi, a świadomie lub podświadomie
    > jednak kochał tę pierwszą

    I dlatego od niej uciekł i nie widywał jej przez 20 lat?

    > i chciałby odziedziczyła po nim wszystko.
    > Wystarczyło napisać testament.

    Napisał. Niestety sąd przyznał rację żonie, której na oczy nie widział przez
    20 lat.

    > Przecież napisałem że nie możesz, bo małżeństwo jest bezterminowe.

    Przecie napisałem, że to jest do dupy.

    > Dlatego że niektórzy chą jej zawierać, to chyba oczywiste?

    No to widzisz, ja też chcę.

    > Nie widzę
    > powodu by ich takiej możliwości pozbawiać, bo inni nie chcą.

    moja wersja niczego ich nie pozbawia.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl