  • Data: 2007-12-16 14:25:40
    Temat: Re: Śluby kościelne po 46 roku -nielegalne ;)
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > No i?

    No i nie marudź.

    > Przykład: Zbigniew Nienacki. Jego żona, której nie cierpiał, a ona nie
    > cierpiała jego i z którą nie mieszkał przez 20 czy tam nawet 30 lat
    > zagarnęła wszystko po jego śmierci, a najbliższa mu osoba, która spędziła z
    > nim całe życie i której zapisał wszystko dostała nic.

    A może jednak taka był wola Nienackiego? Kobietę z którą mieszkał
    bajerował że tej pierwszej nienawidzi, a świadomie lub podświadomie
    jednak kochał tę pierwszą i chciałby odziedziczyła po nim wszystko.
    Wystarczyło napisać testament.

    > A jak chcę?

    Przecież napisałem że nie możesz, bo małżeństwo jest bezterminowe.
    Nie można mieć wszystkiego co chcesz.

    > Skoro są zbędne, to czemu mówisz, żeby nie likwidować małżeństwa?

    Dlatego że niektórzy chą jej zawierać, to chyba oczywiste? Nie widzę
    powodu by ich takiej możliwości pozbawiać, bo inni nie chcą.

    > Broń Boże. Wierzący,

    Ok innowierca, wojujący z katolicyzmem :)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"