eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep i złe doradztwo › Re: Sklep i złe doradztwo
  • Data: 2006-08-30 16:22:53
    Temat: Re: Sklep i złe doradztwo
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    stern napisał(a):
    > 1. na czym polega oszustwo, gdy kobieta idzie do sklepu i coś kupuje?
    > Dostaje towar, jaki zapłaciła, prawda?
    > 2. nie ulega wątpliwości, że karta za 1.500 zł (zakładam, że to cena w
    > sklepie) działa lepiej niż zintegrowana na płycie), a zatem pani
    > zapłaciła za lepszą jakość.

    na doprowadzeniu jej do zawarcie niekorzystnej dla niej umowy

    > Prokuratura nie jest od chronienia ludzi, którzy nie potrafią myśleć
    > samodzielnie.

    bo poskarżę się ministrowi ;)

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1