eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep i złe doradztwo › Re: Sklep i złe doradztwo
  • Data: 2006-08-30 20:24:59
    Temat: Re: Sklep i złe doradztwo
    Od: "majcher" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:aur3ifnkmlbe.sc4kt5suyza8.dlg@40tude.net...
    > Hi!
    >
    > Pewna kobieta poszła do salonu znanej sieci sklepów komputerowych.
    > Chciała kompa do prowadzenia małego biura. No i spzedawca przedstawił jej
    > ofertę. Sam komp ok, ale powiedział, że konieczna jest jeszcze karta
    > graficzna, mimo tego, że na płycie głównej była. Kobitka się zgodziła, bo
    > się nie zna. Gościu jej wcisnął grafę za... 1500 zł.
    > Jak zobaczyłem fakturę to się we mnie zagotowało. Wytłumaczyłem kobiecie,
    > że została wprowadzona w błąd i że to jej w ogóle nie jest potrzebne.
    > Pojechała z powrotem i wywalczyła tyle, że zabrali ten sprzęt i dali w tej
    > samej cenie, ale z lepszymi innymi parametrami.
    > To w sumie nie jest ważne.
    > Chodzi mi o aspekt prawny postępowania tego sprzedawcy.
    > Wiem, że kobieta zrobiła błąd jadąc sama kupić coś na czym się zupełnie
    > nie
    > zna. Ale czy sprzedawca nie złamał jakiś przepisów prawnych?

    Później ta kobieta poszła do salonu Audi. Kupiła sobie A3 z silnikiem 3,2
    litra quatro. Wcisnął jej te auto diler. Kobieta się zgodziła bo się nie
    zna. I co też jej trzeba bylo wytłumaczyć że do jazdy po mieście wystarczy
    silnik 1,6?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1