eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep i złe doradztwo › Re: Sklep i złe doradztwo
  • Data: 2006-08-30 17:14:11
    Temat: Re: Sklep i złe doradztwo
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kam napisał(a):
    > stern napisał(a):
    >> 1. na czym polega oszustwo, gdy kobieta idzie do sklepu i coś kupuje?
    >> Dostaje towar, jaki zapłaciła, prawda?
    >> 2. nie ulega wątpliwości, że karta za 1.500 zł (zakładam, że to cena w
    >> sklepie) działa lepiej niż zintegrowana na płycie), a zatem pani
    >> zapłaciła za lepszą jakość.
    >
    > na doprowadzeniu jej do zawarcie niekorzystnej dla niej umowy

    IMHO niekorzystna byłaby jakby zapłaciła te 1500zł za karte typu
    S3Virge. W innym przypadku otrzymala karte o wartości jaka zapłaciła.
    To czy jej takowa była potrzebna to inna bajka.
    Nie wiadomo jak wygladala rozmowa ze sprzedawca, czy nie napomknela, ze
    dzieci beda grac w gry (lub udzielila takowej informacji pytana przez
    sprzedawce, ktory w takich przypadkach robi male rozeznacie jaki to ma
    byc sprzet).
    Inna sprawa, ze wychodzi na to, ze sprzedawca wymienil owa karte na
    ulepszenie innych podzespolow w tej samej cenie, wiec raczej nie mozna
    mowic o zlej woli sprzedawcy.

    Aczkolwiek, trzeba by byc na miejscu podczas zakupu/zamawiania sprzetu
    zeby z cala pewnoscia stwierdzic kogo byla wina.


    pozdrawiam,
    Przemek O.

    PS.
    Jest jeszcze mozliwosc, ze kupujaca, palnela takie glupstwo i po
    ochlonieciu (obejrzeniu rachunku) postanowila odkrecic sprawe, a wtedy
    prawdy sie nie dowiemy z jednostronnej relacji :) Ale to juz OT.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1