eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep i złe doradztwo › Re: Sklep i złe doradztwo
  • Data: 2006-08-30 16:39:56
    Temat: Re: Sklep i złe doradztwo
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kam napisał(a):
    > stern napisał(a):
    >> 1. na czym polega oszustwo, gdy kobieta idzie do sklepu i coś kupuje?
    >> Dostaje towar, jaki zapłaciła, prawda?
    >> 2. nie ulega wątpliwości, że karta za 1.500 zł (zakładam, że to cena w
    >> sklepie) działa lepiej niż zintegrowana na płycie), a zatem pani
    >> zapłaciła za lepszą jakość.
    >
    > na doprowadzeniu jej do zawarcie niekorzystnej dla niej umowy

    ależ umowa nie była dla niej niekorzystna.
    Za Słownikiem języka polskiego:
    niekorzystny ~niejszy
    1. <<nie przynoszący korzyści, będący przyczyną strat, szkód;
    niezyskowny, niepomyślny>>
    Niekorzystny zakup.
    Niekorzystna transakcja, umowa.


    Pomijając drobne w zasadzie różnice w cenach w różnych miejscach -
    dostała to za co zapłaciła. Nie przepłaciła innymi słowy.
    Więc nie może być mowy, o _niekrozystnym_ rozporządzeniu mieniem.

    >> Prokuratura nie jest od chronienia ludzi, którzy nie potrafią myśleć
    >> samodzielnie.
    >
    > bo poskarżę się ministrowi ;)

    przecież to prawda.
    niedawno pisałem odmowę wszczęcia na takiej mniej więcej podstawie :)


    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1