  • Data: 2008-07-08 18:20:51
    Temat: Re: Skarga na czyność komornika?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Chyba komornik ma rację. Dla pewności zacytuj treść rozstrzygnięcia.

    po rozpoznaniu sprawy o ochronę naruszonego posiadania
    I. zakazuje pozwanym korzystania z komina [tu opis] i nakazuje
    pozwanym odłączyć od tego komina kocioł gazowy oraz usunąć ich
    wkład kominowy;
    II. [dot. kosztów].

    Komornik przystąpił do egzekucji pkt. II., czyli zwrotu opłaty
    sądowej, a w sprawie zasadniczej czyli pkt. I. wskazuje sąd
    jako właściwy organ egzekucyjny i powołuje się tu na 1049 kpc.