    From: MaXxX <m...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skanowanie portów
    Date: Tue, 5 Feb 2002 08:22:04 +0100

    Dnia Tue, 05 Feb 2002 03:11:38 +0100, Dariusz (d...@p...onet.pl) pisze
    na pl.soc.prawo:

    > Bardzo ladnie.
    > Bez uzgodnienia terminologii latwo zejdziemy na manowce.
    > Raz jeszcze.
    > Nie ma takiego pojecia jak absolutna nieprawda.

    > No tak.
    > To juz rozumiem poziom dyskusji.
    > Normy zapewnienia jakosci programow komputerowych serii 9000 sa jak
    > widze w glebokim powazaniu.

    > Normy ISO serii 9000 sa bardzo konkretne.

    > Nie przesadzajmy.
    > To w instrukcji opisane jest przeznaczenie programu jako narzedzia i
    > wynikajace stad standardy.

    > Argumenty zostaly juz przedstawione
> [...]

    Tak tak, z pewnością. Guru wie wszystko.

    Postawię sobie Linuxa i wyłączę wszystkie porty na zewnątrz - czyli
    standardowo instalowane FTPy, Telnety, Echo, i cokolwiek jeszcze siedzi w
    inetd, wyłączę w cholerę. Z zewnątrz puszczę sobie dla pewności jakiś skaner
    portów, na ten swój host, i wykaże mi że mam wszystko zamknięte.

    To powiedz mi w takim razie po co mi tu firewall. Siedzieć będę na tym linuxie
    i pracować w najlepsze. Po pocztę pójdę na inny serwer. Po stronach WWW
    pochodzę sobie bez problemu. Do czego mi tu firewall?

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,