  • Data: 2002-02-05 11:48:44
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: "hash" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Standardowo wszystkie porty sa zamkniete ?!

    jesli nie masz softu u siebie ktory bedzie je wykorzystywal to sa
    ZAMKNIETE
    jak ty to sobie wyobrazasz (twoja wypowiedz) jakby wszystkie byly
    otwarte? jak wielki musialbym miec HD aby pomiescic soft ktory to
    uzywa? ile czasu bym musial poswiecic na zabezpieczenie tego, (akurat
    blokowanie
    *.katowice.sdi.tpnet.pl na 119 trudne by nie bylo :D - albo nie
    przeciez twoje wypowiedzi sa super, kazdy jak uslyszy ze gdzies sie
    wypowiadasz to zaraz tam leci zobaczyc :)))

    > Niepotrzebne nam sa wiecej firewalle.

    to co uzywasz jest otwarte, jeslibym stawial serwer to wystarczyly by
    mi smtp, http ew. nntp - poco wiecej?!
    reszte sie profilaktycznie blocknie i tyle!

    > ROTFLMAO [blablabla]
    > ROTFLMAO [blablabla]
    > ROTFLMAO [blablabla]
    > ROTFLMAO [blablabla]

    hehe :]

    > A ty jestes Gula-Gula ?

    nie, a ty Klopo-Klopo ?

    > Ok. Bedzie kosztowala nie 2 zl a 200 zl.

    podstawowe pytanie, ile trzeba bedzie DOPŁACIĆ ( :) ) aby ktos (a
    przynajmniej wiecej osob, - masochisci sie nie licza) to przeczytal?
    bo ja bym sobie nie dal tego za darmo wcisnac...

    > Powiedz mi czy ktokolwiek sie zna na security, skoro internetowe
    > trojany, wirusy, robaki
    > placza sie od lat po internecie i zero reakcji.
    > Kazdy nowy atakuje znow setki tysiecy komputerow.

    sa to glownie viry wykorzystujace wadliwe oprogramowanie micro$oftu

    reakcja jest tyle ze co ty myslisz? ze kazdy ma zamiar patchowac soft
    jak tylko wyjdzie update?

    > Sama definicja bezpieczenstwa internetowego/sieciowego jest bledna,
    > poniewaz zostala
    > przygotowana przez osoby, ktore zyja z instalowania, sprzedawania
    > zabezpieczen,
    > a nie przez uzytkownikow, ktorzy sa beneficjentami i biorcami
    > kontentu internetowego.
    > Jaki sens w ogole ma mowienie o bezpieczenstwie, gdy w sieci
    > znajduja sie tysiace aplikacji ktore
    > robia co chca po zainstalowaniu.
    > A ich autorzy nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci finansowej lub
    > innej za szkody lub twierdza ze ich maksymalna odpowiedzialnosc
> [...]

    IIS - tak,
    a jak chcesz miec prywatny serwer... powiedzmy na linuksie - sam
    zabezpieczasz

    > Bezpieczenstwo sieciowe w internecie jest mitem.

    to zalezy dla kogo...

    > dokladnie
    > zauwazylem na samym poczatku ze twoje polaczenie do usenetu jest
    > zaszyfrowane i dlatego cie tak trudno zrozumiec.

    nie, wcale nie jest , a to co powiedziales powyzej to po prostu
    docinka z twojej strony tak samo jak ja moge powiedziec ze... nie nie
    powiem, powiem za to cos innego...

    [0 docinek tu jest]

    zal mi ciebie, tzn widze ze chcesz "dobrze" piszesz duzo,
    najwyrazniej sadzac ze jak napiszesz kilkadziesiat kilobajtow tekstu
    to racja bedzie po twojej stronie...

    zal mi ciebie bo... wydaje mi sie ze jestes smutny czasem... jak to
    czytasz tzn swoje posty ( np. wypowiedz nt. tcp, domyslnie otwartych
    portow) i widzisz ze nie masz racji, bezskutecznie starasz sie to
    udowadniac "moze mi sie uda" ale nieststy nei wychodzi :*(

    ale jak widac zawsze masz ostatnie slowo... tzn garsc KB...
    no coz, nie bede sie wiecej zastanawial nad toba... rob jak uwazasz,
    tylko czy jest sens wypowiadania sie nt. czegos o czym sie racji nie
    ma?

    (btw, czytales moze pl.comp.os.security ? )