  • Data: 2002-02-05 16:06:10
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: "poreba" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MaXxX <m...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:M...@n...task.gda.pl.
    ..
    > Dnia 3 Feb 2002 19:12:56 +0100, Robert W. Jaroszuk (z...@t...pl) pisze na
    > pl.soc.prawo:
    [...]
    > No, nie tak całkiem.
    >
    > Dopóki oglądasz towary (WWW, FTP, Samba, IRC, NTP...) to jest w porządku i
    > ochrona Cię nie ruszy. Ale gdy zaczynasz rozglądać się po suficie w
    > poszukiwaniu kamer, oglądasz szyby wystawowe szukając czujników, skaczesz
    po
    > dużej płycie podłogowej badając czy ma czujniki nacisku
    A na jakiej podstawie twierdzisz, że w TYM właśnie celu?
    Można się tego domyślać, może...
    > (badasz porty SMTP,
    > POP3, IMAP, SSH, Telnet - wszystko co rzadko bywa anonimowe) - to już Cię
    > ochrona zgarnie, bo ewidentnie zbierasz dane do włamu.

    Być może, być może zbiera...
    Być może ma sto innych intencji, być może.
    Jaki § KK łamie ktoś kto: patrzy na... ogląda... skacze...
    Zachowuje się podejrzanie TO FAKT ! Ale na jakiej podstawie
    możesz stwierdzić PO CO?

    ///
    /poreba
    ///robert