  • Data: 2002-02-05 00:04:36
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: <c...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jak to w takim razie jest z robotami wyszukującymi np. wyszukiwarka plikoskop
    skanuje polskie numery IP proboje sie łaczyć na port 21 ( czyli standardowy
    dlaFTP) , jak sie to uda to loguje się anonymousem i skanuje zawartosc serwera.
    Przecież nigdzie w kodeksach nie jest napisane, że logowanie anonymousem, albo
    skanowanie portu 21 jest legalne, więc zgodnie z tym, co piszesz plikoskop
    dokonuje "skanowania portów" na masową skalę, czy to oznacza że działa on
    nielegalnie i cały czas dokonuje przestępstwa?!?? ( cos mi tu nie gra :) )

    Cyprek